16 september 2009

psykiskt trött

Helt slut i mitt huvud är jag just nu. Fyfan vad min syster gjort mig trött! Så trött på hennes tjat om hur hon vill att jag ska göra allting. Sjukt irriterad är jag. Det är alltid dom jag älskar mest min mamma och syster som jämt ska förstöra mitt liv och få mig att må som dåligast. Låter fan inte dom göra det denna gång. Tänker fan inte ha kontakt med någon av dom på ett bra tag och bara tänka på mig själv.

I alla fall så vaknade jag för några timmar sedan, har tittat på tv och funderat en massa.
Min hjärna går i hundra och det känns som att det ska sprängas snart. Blir så arg!!!

Fittjävel känner jag åt min syster just nu. Äcklig bitch och elak fittfan!

Ja må vara hemsk som säger så men det är vad hon varit.
Ändrar hon inte på sig kommer till o med hennes kille lämna henne. Stackars han som är så jävla genom snäll!


Nu ska jag hitta på något innan jag blir knäpp i huvvet.


Familj familj familj... Tur man har sina vänner då.

God bless min familj.


pusss


Inga kommentarer: