15 september 2009

Familjen<3



Betyder mest för mig. Som tur är har jag två. En i bollnäs och en i stockholm min riktiga då. Min riktiga består av Mamma Pappa Och syster. Har sagt upp kontakten med både mamma och syster hundra tusen gånger. Men ALDRIG med pappa. Skumt va?? nej faktist inte. Både min syster och min mamma är väldigt speciella och har gjort saker mot mig som jag inte accepterar längre. Jag är äldre och börjar bli vuxen och jag tillåter inte min mamma misshandla mig längre. För vad fan ska mina barn tro när hon kommer hem till mig min man och min familj om 5 år och står och slår mig för hon blir sur över något helt plötsligt?! NEJ det är inte okej!!

 Inte för mig. Jag mår så dåligt och mår illa när jag tänker på allt detta. Detta är mest anledningen till varför  jag brytit kontakten helt. För att dom får mig må dåligt psykiskt för det mesta på sistonde. Mår så dåligt innerst inne för deras skull. Tycker synd om dom det är trots allt min familj! Inget man kan göra något åt. Min mamma kan jag förstå hennes mamma min mormor dårå tappade henne i marken när hon var 8 månader gammal och min mamma fick en sten i huvudet och låg i koma i några dagar. Sedan blev hon slagen själv av sin pappa som jagade henne och min mormor.

 Har alltid vetat att mamma mått dåligt psykiskt och att hon är mano-depressiv osv. MEN hon kommer alltid att vara min mamma och jag kommer ALLTID att förlåta min familj. Sån är jag jag har ett gott hjärta vill ingen illa förutom dom som gör illa mig och mina nära och kära. Det finns mycket jag varit med om som jag skulle vilja dela med mig. Men jag tar en sak i taget. Blir för mycket annars,kabalik i mitt huvud. I alla fall så sa jag upp kontakten med min syster idag. För hon gick över gränsen. Ni vet ju att jag ska förstora mina läppar? 
Och det tyckte hon inte var okej så om jag gjorde det ville hon aldrig mer se mig. Dessutom så sket hon i att ge mig pengar som hon lovat att ge mig. På så fruktansvärt låg nivå hon va på det finns inte. Började kalla mig blåst dum bimbo blablablablaaa. BARA för att jag inte "lyssnar" på henne. Och lyssnar i hennes värld betyder göra som hon vill! En sak som jag aldrig gör det är att lyda andra finns inget värre! Jag MÅSTE ha frihet och göra vad jag vill när jag vill. Och jag haataar människor med maktkontroll eller maktbehov. Skulle kunna slå sönder sådanna människor. 

Dom har problem med sig själva som försöker kontrollera andra. Hade en sådan pojkvän en gång. Fan vad jag hatade honom till slut. Min syster är lite lik min mamma. Som tur är är jag inte det. Förutom en grej. Och det är att när jag blir arg.

 Då kan jag inte kontrollera mina ord eller min ton. Jag skriker gapar och skräms. Folk blir rädd, men det jag ALDRIG skulle göra eller gjort är att ta till våld. Det finns inte i mitt huvud att jag skulle göra det. Jag är inte en sådan person. Men min syster hade inga problem att hota mig med en kökskniv mot halsen när jag var 11 år gammal med min mamma. Båda stod där och sa att dom skulle skära halsen av mig om jag prövade string trosor igen. Alla förstår att detta inte är normalt. Men för mig har det hänt så mycket så ibland vet jag varken in eller ut. Men men.. detta var egentliga anledningen till att jag skaffade blogg. Men har inte skrivit så mycket om detta. 

Men kommer göra det nu. Vill inte alls få min mamma eller syster att framstå som ond eller sjuka i huvudet eller psykopater. För båda har goda hjärtan det vet jag. Men dom har båda mått psykiskt och varit deprimerade osv. Så dom är lite speciella bara.

Vill inte ta upp allting min mamma gjort mot mig. Men kommer att skriva mer. För att dela med mig till folk för att se hur vissa har det osv. Det är inte för att ni ska tycka synd om mig. Jag mår jätte bra idag och är lycklig!. Men detta jagar mig som jag så länge förträngt och glömt bort. Det är mycket tack vare min kontaktperson som jag inte glömmer vad jag blivit utsatt för.

En sak är säker och det är att om det är någon som kommer bli VÄRLDENS bästa och snällaste förståendes mamma så är det JAG! Vet ni varför? För att så dåligt som jag mått och fått lida så vill jag kunna ge det motsatta till mina barn!! Bevisa att godhet finns. Bevisa att det inte handlar om att om man själv blir våldtagen av sina föräldrar eller slagen osv så betyder det inte att man ska göra det själv. Det är inte normalt!! Men tyvär blir dom flesta som sina föräldrar vilket är hemskt! För alla har sina val man kan välja bland två vägar. Och jag väljer den goda.


Snälla mamma och syster jag ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA. Va inte arga på mig.

Hoppas och ber till gud att vi en vacker dag  kan umgås som en riktig familj igen.

Min andra familj i bollnäs som jag bott hos i sen jag var 11 älskar jag med. Ni finns alltid där för mig. Och inga har fått mig att le eller skratta så mycket som ni!<3<3<3


Alla där ute var snälla mot varandra det är viktigare än ni tror till och med jag glömmer det.


Käärlek!!

Inga kommentarer: